„Empowerment in ICT Skills - Making Use of Technology Tools”

W dniach 5.09.2020 – 9.09.2020 uczestniczyłam w kursie „Empowerment in ICT Skills - Making Use of Technology Tools”. Zajęcia te odbywały się na Malcie w szkole językowej "Executive Training Institiute" Postawiłam sobie za cel podniesienie swoich kompetencji językowych i dydaktycznych. Cały kurs odbywał się w języku angielskim, więc była to świetna motywacja! Chciałam wprowadzić w swojej pracy innowacyjne metody nauczania. Kurs był specjalnie przygotowany, aby rozwinąć umiejętności w zakresie technologii i ICT. Podczas tego praktycznego kursu miałam możliwość zaprojektowania swojej strony internetowej, bloga, podcastu; stworzenia gier edukacyjnych, avatarów, zadań edukacyjnych połączonych z kanałem YouTube. Ponadto miałam okazję dyskutować i wymieniać pomysły z innymi nauczycielami w środowisku międzykulturowym.
Dzięki temu kursowi włączyłam technologię informacyjno-komunikacyjną do codziennego nauczania języka polskiego, pracuję przy pomocy wielu narzędzi i platform edukacyjnych.
Aktualnie biorę udział w kilku projektach edukacyjnych i stworzyłam bloga „Erasmus+ Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Bolszewie”.

Justyna Kurlapska

 

 

Photo wallpaper Malta, Valletta, Traditional colourful balconies

 https://www.goodfon.com/wallpaper/traditional-colourful-balconies-valletta-malta.html

Brak opisu. 

Brak opisu. 

Brak opisu.

 

Popularne posty z tego bloga

Trudny rok dla projektów

Malta - nie tylko na wakacje!